روشهای ارسال
جهت مطالعه آخرین تغییرات هزینه ارسال چوبینر کلیک کنید.
❓
روش های ارسال در چوبینر به چه صورت است؟ ˅
✔️ ارسال آنی / فوری تهران و کرج
✔️ ارسال پیک تهران و البرز
✔️ وانت / سواری پس کرایه
✔️ مراجعه حضوری و دریافت سفارش از دفتر امور مشتریان
✔️ پست
✔️ تیپاکس
✔️ باربری پس کرایه
✔️ باربری ماشین آلات
✔️ ارسال پیک تهران و البرز
✔️ وانت / سواری پس کرایه
✔️ مراجعه حضوری و دریافت سفارش از دفتر امور مشتریان
✔️ پست
✔️ تیپاکس
✔️ باربری پس کرایه
✔️ باربری ماشین آلات
ارسال رایگان دارید؟ ˅
در حال حاضر برای سفارش های پستی با سبد خرید 1 میلیون تومان به صورت رایگان ارسال میشوند.
برای یک سفارش می توانم دو آدرس ثبت کنم؟ ˅
در زمان ثبت سفارش خیر امکان پذیر نیست اما در صورت نیاز به تغییر یا ویرایش آدرس با پشتیبان چوبینر باید تماس بگیرید.
امکان تغییر آدرس پس از ثبت سفارش وجود دارد؟ ˅
در صورتی که بسته شما هنوز در مرحله پردازش باشد با پشتیبان چوبینر تماس بگیرید و درخواست تغییر آدرس خود را اعلام بفرمایید.
زمان ارسال سفارش به چه چیزهایی بستگی دارد؟ ˅
در صورتی که کالای خریداری شده در انبار چوبینر موجود باشد 24 ساعت پس از ثبت سفارش پردازش و ارسال میشود. در غیر اینصورت زمان ارسال تامین کالا از سوی فروشنده به زمان ارسال اضافه خواهد شد.
سفارش های وزن و حجم بالا با چه روشی ارسال میشوند؟ ˅
برای سفارش های وزن و حجم بالا از روش ارسال تیپاکس یا باربری استفاده میشود.
چگونه سفارش ارسال شده را پیگیری کنم؟ ˅
بعد از تحویل سفارش به پیک، پست، تیپاکس و باربری روند ارسال از طریق پیامک به شما اعلام میشود:
✔️ ارسال کد رهگیری مرسوله تیپاکس و پیگیری از طریق سایت تیپاکس
✔️ ارسال کد رهگیری مرسوله تیپاکس و پیگیری از طریق سایت تیپاکس
✔️ ارسال کد رهگیری مرسوله پست و پیگیری از طریق سایت پست
✔️ برای سفارش های دریافت حضوری، پیک و آنی کد تحویل پیامک میشود.
✔️ برای سفارش های دریافت حضوری، پیک و آنی کد تحویل پیامک میشود.
✔️ برای سفارش های باربری شماره بارنامه (بیجک) پیامک میشود.
اگر زمان تحویل سفارش در مقصد حاضر نباشیم، سفارش مجددا ارسال میشود؟ ˅
بله سفارش مجددا ارسال میشود و هزینه ارسال مجدد به عهده مشتری میباشد.
چرا موقع انتخاب روش ارسال، همه روش های ارسالی نشون نمیده؟ ˅
تعیین روش ارسال بر اساس حجم و وزن سفارش شما، به صورت سیستمی نمایش داده می شود.
روی بسته سفارش من هزینه پست، کمتره، چرا شما هزینه ارسال بیشتر از من دریافت کردید؟ ˅
هزینه دریافتی ، بابت پردازش، بسته بندی و ارسال می باشد که بر اساس حجم و وزن سفارش به صورت سیستمی تعیین می شود.
اگر زمان تحویل بسته آسیب دیده باشد، چکار باید بکنیم؟ ˅
هزینه دریافتی ، بابت پردازش، بسته بندی و ارسال می باشد که بر اساس حجم و وزن سفارش به صوردر زمان دریافت بسته از پیک، مامور پست، تیپاکس و باربری از سلامت بسته بندی مطمئن شوید؛ اگر بسته بندی آسیب دیده باشد همان لحظه در حضور مامور مربوطه پیگیری نمایید.
روی بسته سفارش من هزینه تیپاکس، کمتره، چرا شما هزینه ارسال بیشتر از من دریافت کردید؟ ˅
هزینه دریافتی ، بابت پردازش، بسته بندی و ارسال می باشد که بر اساس حجم و وزن سفارش به صوردت سیستمی تعیین می شود.