ارسال پست
🔴 سفارش شما طبق شرایط زیر پس از گذشت، حداقل 12 ساعت پردازش و ارسال می گردد:
- کالای خریداری شده در انبار چوبینر موجود باشد. در غیر اینصورت زمان ارسال تامین کالا از سوی فروشنده به زمان ارسال اضافه خواهد شد.
🔴کد رهگیری حداکثر 24 ساعت پس از تحویل به پست برای شما پیامک میشود که از طریق سامانه رهگیری مرسولات پستی میتوانید از مراحل ارسال و توزیع مطلع شوید.
🔴 پس از تحویل مرسوله به اداره پست به طور میانگین پس از 3 الی 7 روز کاری به دست شما میرسد.
❓
کد رهگیری از طریق پیامک برای شما ارسال میشود که در سامانه رهگیری مرسولات پستی میتوانید از وضعیت بسته خود مطلع شوید.
اگر در زمان مشخص شده در مقصد حضور نداشته باشید همکاران پشتیبان برای هماهنگ کردن زمان ارسال مجدد با شما تماس میگیرند، لازم به ذکر است که هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری میباشد.
برای کالاهای سنگین، با ابعاد بزرگ و حجیم روش ارسال پست قابل انتخاب نیست.
در صورتی که سفارش در بازه تعیین شده به دست شما نرسید ابتدا از طریق سامانه رهگیری مرسولات پست پیگیری و اقدامات لازم انجام شود در صورت به نتیجه نرسیدن یا ارسال مرسوله به مقصد اشتباهی با پشتیبان چوبینر تماس بگیرید.
لطفا در زمان تحویل سفارش در حضور مامور پست بسته بندی و کالاها را بررسی نمایید و در صورت هر گونه آسیب دیدگی و پاره بودن بسته بندی از تحویل گرفتن خودداری کنید و در حضور مامور پست بررسی و پیگیری های لازم را انجام دهید.
هزینه پست به صورت خودکار به فاکتور شما اضافه میشود و نیازی نیست در زمان تحویل به مامور پست مبلغی پرداخت کنید.
هزینه دریافتی ، بابت پردازش، بسته بندی و ارسال می باشد که بر اساس حجم و وزن سفارش به صورت سیستمی تعیین می شود.